• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Živinicama

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Sudska pisarnica

    29.07.2009.

    Sudska pisarnica Općinskog suda u Živinicama prostorno je organizovana u urede u tri sudske zgrade, ovisno o vrsti predmeta za čije je upravljanje ured zadužen.

    Matični ured pisarnice zajedno sa prijemnom kancelarijom smješten je u matičnu zgradu Općinskog suda u Živinicama (zgrada preko puta ulaza u Konjuh). Matični ured je nadležan za upravljanje predmetima Krivičnog i Parničnog referata. Prijemna kancelarija matičnog ureda sudske pisarnice smještena je u sobu broj 18 u prizemlju zgrade suda.

    Izdvojeni ured pisarnice zajedno sa prijemnom kancelarijom prostorno je smješten u prizemlje izdvojene zgrade Općinskog suda u Živinicama (zgrada do Biroa za zapošljavanje). U nadležnosti izdvojenog odjeljenja je upravljanje predmetima Prekršajnog i Izvršnog referata.

    Osim ova dva postoji i izdvojeni ured pisarnice zajedno sa prijemnom kancelarijom prostorno smješten u zgradu Odjeljenja suda u Kladnju. Izdvojeni ured pri Odjeljenju nadležan je za upravljanje predmetima Parničnog i Prekršajnog referata, koji se vode pri Odjeljenju suda u Kladnju (nadležnost za područje općine Kladanj).

    Organizaciono, sudska pisarnica je podijeljena u tri odsjeka, i to:
    - prijemna kancelarija čiji je osnovni zadatak prijem pismena, te registracija istih u CMS (software-ski alat za upravljanje sudskim predmetima) i/ili ulaganje istih u referentni spis i
    - spremište za spise u kojim se čuvaju svi sudski predmeti, složeni po rastućem broju, bez razdvajanja predmeta po vrsti ili bilo kojem drugom kriteriju.
     
    Odsjek sudske pisarnice obavlja sledeće poslove:
    - prijem pismena i izdavanje potvrde o primljenom pismenu,
    - formiranje i ažuriranje sudskih predmeta, odnosno kontrola kretanja sudskih spisa,
    - prijem i otprema pošte,
    - dostavljanje predmeta višem sudu po žalbi,
    - deponovanje spisa u arhivu i uništavanje bezvrijednog registraturskog materijala i
    - izdavanje uvjerenja o činjenicama o kojima sud vodi evidenciju (vidi Uvjerenja i potvrde).

    Ove poslove obavljaju zaposleni na radnim mjestima Referenta za unos dokumenata, Referenta za upravljanje predmetima, Referenta za otpremu pošte i Referenta za pružanje informacija.

    Sudska pisarnica, odnosno prijemne kancelarije tri ureda sudske pisarnice rad sa strankama obavljaju u periodu 07:30 do 16:00 sati, izuzev u periodu korištenja pauze od 10:00 do 10:30 sati.

    • 1 - 1 / 1
    • 1